jueves, 13 de agosto de 2009

Sightseeing Delhi

Ens aixequem a les 6:30 tot i que vam anar a dormir a les 3 del mati. Quan ens llevem, prenem un esmorzar america i en deixem la meitat per culpa de l'aigua.

Ens esperem fins les 9 i ens ve a buscar un taxi per a visitar la ciutat. La majoria de les construcions principals i mes maques estan tancades i es preparen pel dia de la independencia, 15 d'agost.

Cap a les 12 del migdia tothom te son, i molts cauen abatuts en el cotxe. Decidim anar a dinar abans que empitjori.

Anem a un restaurant indi de veritat. Ens bebem una pepsi per carregar sucre, pero quan ja ens l'hem fotut, veiem que el Lluis es l'unic que no l'ha tocat, i es que ens l'han servit sense destapar l'ampolla davant nostre.

Com que ens hem pres la pepsi, i aquesta portava molt sucre, hem sortit del restaurant amb ganes de reempendre la ruta, pero no tots: el Lluis no perque no se l'ha pres.

Finalment sortim del restaurant i anem amb ganes de visitar un altre edifici emblematic. En Lluis hi va practicament adormit (250 rupies pels estrangers i 10 pels indis, al final no hi va ningu ).

Cambiem de rumb i anem cap a un mercat. En lluis i en jordi es proven camises pero desisteixen. Haig de comentar que m'ha semblat curios que a diverses portes hi penjin chilli. deu donar bona sort.

I ja, amb els ultims esforcos anem a l'hotel a descansar.

A les 7 anem a comprar roba. El Lluis i el Jordi han hagut de recorrer 4 botigues abans de trobar les camises que els agraden. Jo si fos d'ells hagues escrit un llibre 'Lluis, Jordi i les camises: historia de dos indecisos'.

A les 9 sopem. Un sopar abundant i del pais. Un euro per cap, impresionant.